Thursday, May 03, 2012

1/2 Jam, 1 Kedai, 2 Rak...

Hasilnya...


I'm planning to have a new hobby, which is sewing. Nak berguru malas, so beli buku je lah. After reading the book on how to make baju kurung, I do feel that it's easy peasy & the new planned hobby is realistic. Just that there're 2 problems: 1) lack of time 2) no sewing machine. So tak tau lagi bila boleh merealisasikan hobi baru ni. For now, boleh lah teruskan dengan hobi sedia ada iaitu berangan nak buat macam2. Cooking is not 1 of my hobbies but buying cooking book it is. So far, tak pernah pun masak ikut resepi dalam buku.

~1 1/2 jam sebelum tu digunakan untuk mencari buku2 macam ni...


Buku2 teknikal ni untuk library ofis.

Haih... tak puas shopping buku sendiri, tapi nak buat camna, masa yang ada terlalu singkat. Still ada a few books that I plan to buy. Rasa macam nak pergi lagi Pesta Buku di P.W.T.C... tapi hmmm...

No comments: