Monday, September 20, 2010

Nak buat ke tak nak?

That's the question that weighing on my mind rite now.

Sebelum raya, memang bersemangat nak buat. Dah raya, kurang sikit semangat. La ni dah start keje, semangat pun macam dah hilang. Tak lah hilang 100%. See, I'm still considering it. Memang lah penat... deciding the menu & cleaning up the house. Penat tapi seronok.

The initial plan is on this coming Sunday. We'll see. Syawal pun masih panjang lagi. Kalau tak Ahad ni, Ahad depan. Kalau tak Ahad depan, Ahad depan lagi. Kalau tak, mungkin tahun depan =P. However, my house is always opened for anyone who wish to come to celebrate Eid :-).

Somehow I'm in the mood for experimenting new recipes. Maybe new to me since I never cook them, but not new to others. Cooking isn't one of my fortes, so I have lots of recipes to try. But I haven't start the experiment instead I just flipped through the recipe books that I recently bought.


Ok lah, I wanna watch C.S.I now. This is certainly one of my fortes ;-).

2 comments:

attyfir said...

terai resepi..baru .lepas tu leh kasi kitaorg rasa lak ..

PurPlè said...

memang nk jemput korang jd food tester... bersedia lah utk merasa menu yg belum tentu jd.. jeng jeng jeng...