
tp yang ni 2D.
Masa gi graduation day hari tu, kat wayang ada plak yg ala-ala 3D. Nak posing beriyer2 segan. So duduk jer lah kat kerusi.
Masa gi graduation day hari tu, kat wayang ada plak yg ala-ala 3D. Nak posing beriyer2 segan. So duduk jer lah kat kerusi.
I did watch the 1st one. Tu pun sebab free, GSC Ala^manda buat promotion masa baru bukak kot.
I think I just meant to watch the sequel even though I didn't plan to.
Memang cute sgt. Rasa mcm nak bela sekor (atau beberapa ekor). Sape yang tak nak kan bela chipmunk yang pandai bercakap & menyanyi. If I have to choose which one, I guess I'll choose either Theodore or Simon. Alvin tu nakal & degil sangatlah. So annoying. What makes the movie extra cute is the chiplets. What a cuteness!
Kesimpulannya, filem ini adalah sebuah filem yang comel sesuai untuk tontonan seisi keluarga. At least me & my family did enjoy watching it. =D
I think I just meant to watch the sequel even though I didn't plan to.
Memang cute sgt. Rasa mcm nak bela sekor (atau beberapa ekor). Sape yang tak nak kan bela chipmunk yang pandai bercakap & menyanyi. If I have to choose which one, I guess I'll choose either Theodore or Simon. Alvin tu nakal & degil sangatlah. So annoying. What makes the movie extra cute is the chiplets. What a cuteness!
Kesimpulannya, filem ini adalah sebuah filem yang comel sesuai untuk tontonan seisi keluarga. At least me & my family did enjoy watching it. =D
No comments:
Post a Comment